夢想情侶的傳說~之~秋棠篇

2009012010:00

有些人尋覓一生
只因為傳說裡有 夢幻佳人體貼知己
有些人等待一生
只因為盼望能夠 雨過天晴天掛彩虹
如果把這一切的可能 都推給緣份
是否能有把握實現夢?
有些人想要施愛
只因為希望可以 為心靈找尋寄託
有些人想要被愛
只因為渴望重溫 心底深處的悸動
如果施愛與被愛 兩者都可以兼得
是否白日作夢一場空?
就在這一刻
我遇見人間傳說 千盼萬望終成真
從未痴心奢望過 漫長的人生旅程
能有妳相伴
從這一刻起
我終於 可以專心愛妳 也 可以享受被愛
無論是 天藍色的心情 或 火紅色的浪漫
都與妳共享
如果這是一個夢境 是否能讓我用慢鏡頭 細膩的品嚐?
如果這是一個真實 是否能握住我的雙手 微笑的點頭?
有些人 用一生 追求未知的完美
我只想 用一生 擁抱妳共渡未來

夢想情侶的傳說<系列>
夏葵篇 秋棠篇

From This Moment On 就從這一刻開始
原唱: Shania Twain
作詞: Shania Twain & Robert Lange
作曲: Shania Twain & Robert Lange
From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you is where I belong
From this moment on
從這一刻起 我的人生終於開始
從這一刻起 你就是我唯一的愛
陪伴在你的身旁 才是我應該守候的地方
就從這一刻開始
From this moment I have been blessed
I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on
從這一刻起 我已身受祝福
我生活的目的 是為了使你感到快樂
為了報答你的愛 我願付出所有 直到最後一口氣
就從這一刻開始
I give my hand to you with all my heart
Can't wait to live my life with you
Can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you
我把我的真心 雙手奉獻給你
迫不及待 只想與你共渡一生
等不及 就想立刻開始
你和我 再也不會分離
我的美夢能夠實現 是因為你的到來
From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on
從這一刻起 只要我還活著
我承諾你 我會永遠愛著你
沒有任何東西 我會捨不得給你
就從這一刻開始
You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you
你是我願意相信愛的理由
你是我對上天祈禱所得到的答案
只要有你和我 我們就再也不需要其他一切
我的美夢能夠實現 是因為你的到來
From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
從這一刻起 只要我還活著
我承諾你 我會永遠愛著你
沒有任何東西 我會捨不得給你
From this moment
I will love you as long as I live
From this moment on
從這一刻起
只要我還活著 我會永遠愛著你
就從這一刻開始


(MV版權外嵌保護. 請點擊以上超連結, 強烈推薦.)